USA-post.reismee.nl

We zijn in San Francisco!

10 mei om 7.30 opgehaald in Heerhugowaard, met de taxi naar Schiphol (taxi was op tijd gelukkig) en in 19 uur via Londen naar San Francisco gereisd. We waren bekaf en dat merkte de hotelmanager dus hij heeft ons een upgrade gegeven naar een junior suite. Ja je moet af en toe mazzel hebben toch

Smile

Direct een douche genomen en toen gingen onze lichtjes uit. 10 uur achter elkaar geslapen en vanmorgen om 6.30 fris en fruitig opgestaan.

Ontbijt in het hotel...nou ja ontbijt....allerlei mierzoete broodjes en wat fruit, dat was het. Maar dat hebben we overdag goed ingehaald hoor!

Na het "ontbijt" naar Union Square gelopen en daar de cablecar naar Fishermans Wharf genomen want daar hadden we de fietsen besproken waarmee we naar de Golden Gate Bridge zijngegaan. Supermooie fietsen en een prachtige route. Mooie plekjes bezocht en heel veel foto's gemaakt. Wel heel erg veel wind tegen, we voelden ons helemaal thuis

Wink
.Over de brug naar Sausolito, prachtig plaatsje, waar ik een cable car van hout heb gekocht voor in de kerstboom. Jawel een echte kerstwinkel en het hele jaar open. Daarna een heerlijke rosé (hadden we wel verdiend na 3 uur fietsen). Toen met de Ferry terug naar San Francisco en onderweg nog langs Alcatraz gevaren. Op de fiets weer terug en toen met de cable car naar ons hotel waar we heerlijk werden ontvangen met een drankje en hapje. Zo gaan we nog lekker uit eten en daarmee sluiten we deze dag af. Morgen nog een dag San Francisco, heel veel zin in!

Anne-Fieke

Wauw, jullie hebben wel gelijk een flinke kick start gemaakt! ????

Anne-Fieke

Die vraagtekens was eigenlijk een smiley :-)

Jolanda

Mooie foto's! En gaaf om in zo'n cable car te zitten en te fietsen over die beroemde brug. En wel ja, meteen een souvenier scoren: de ware toeristen, ha ha. Dikke knuf!

Annette

Ik heb het vliegtuig een poosje gevolg hihi.
Fijn dat jullie zo goed zijn ontvangen in het grote Amerika :-)

Myriam

Dank voor jullie lieve reacties, we hebben het heerlijk hier! En meteen flink van start gaan werkt het beste tegen een jetlag, haha.
Dikke zoenen!