USA-post.reismee.nl

van Death Valley naar Mammoth Lake

Wow, wat was het heet vannacht. Het bleef rond de 30 graden dus de airco de hele nacht aangehad. En dat ding maakt best een herrie. Vanmorgen om 7.00 wakker geworden en het was weer een strakblauwe lucht en bloedheet. Dus wij hebben snel ontbeten en zijn vertrokken. De reis ging van onder zeeniveau naar 7000 feet hoog. Onderweg een bezoek gebracht aan een mooi punt met zandvlaktes. Daar werd aangeraden vanwege de hitte (standaard bord hé) om daar na 10 uur 's morgens niet meer te lopen vanwege hitte gevaar. Wij waren er om 9.30 en wisten niet hoe snel we weg moesten komen, Verzengende hitte!

Dus lekker doorgereden naar Mammoth Lakes, we zitten hier in de bergen en kijken tegen sneeuwtoppen aan en kunnen weer gewoon ademhalen. Overdag zo'n 25 graden en vannacht koelt het af tot 10 graden, dus kunnen we weer lekker slapen

Wink

Het is hier echt een wintersportgebied, je wordt overal gewaarschuwd dat er sneeuw van het dak kan vallen, haha! Verder zitten er hier beren en al het eten moet afgesloten bewaard worden. Ook niets zichtbaar in de camper laten liggen want dat schijnt al voldoende voor een beer te zijn om de boel open te breken. Vannacht maar lekker dicht tegen Jeroen aanliggen....

Nog een ding wat ik zo enorm leuk vind aan Amerikanen, had ik nog niet gezegd. Zodra je een praatje maakt vragen ze waar je vandaan komt enals blijkt dat dat buiten Amerika is dan heten ze je van harte welkom in Amerika "Welcome to Amerika". Hoe leuk is dat! Zie ik ons nog niet doen als we in Zandvoort Duitsers tegenkomen, haha!

Het gaat ons nog steeds goed, morgen naar Yosemite en daar blijven we 3 nachten, dat worden weer mooie wandelingen!

Groetjes en dikke zoenen, Myriam

Anne-Fieke

Klinkt weer allemaal super! Geniet er maar nog van :-)

Liefs,
Fiek

mam

wat fijn dat we op de hoogte blijven van jullie mooie reis knuffel mam