USA-post.reismee.nl

Yosemite

Gisteren had Ira, onze gids,met heel veel enthousiasme aangegevendat het heel erg super zou zijn om de "Misty Trail" te gaan lopen vandaag. Hij had kaartjes getekend hoe we het beste konden lopen en waar we de watervallen het beste konden zien. Nou dat klopte!

Wat een geweldige trail was dit!!! Hij had er alleen niet bij verteld dat we spieren zouden gaan voelen waarvan wij niet eens wisten dat we ze hadden, wow!! Maar wat een uitzichten, helemaal geweldig! Eigenlijk niet goed op foto's vast te leggen, dit was een belevenis!

Heen met de bus vanaf onze campsite en dan overstappen bij het Visitor Center. Het is hier goed geregeld in de Nationale Parken. Nog veel mensen gesproken, de Nederlanders pik je er vrij snel uit hoor (hoog Miss Etam gehalte zussie, haha!). We kwamen zelfs weer Nederlanders tegen die we tijdensonze trail in Zion waren tegengekomen, hoe leuk is dat! Die gingen ook door met indrukken opslurpen tot het laatste moment, net als wij.

Vanavond lekker uit eten geweest (hadden we wel weer verdiend vonden wij) en morgen naar onze laatste campsite, Novato, dat ligt net boven San Francisco, bij Napa Vally en dat is dan weer een wijnstreek. Lange tour van 350 km dus vroeg vertrekken.

Dit tik ik nu bij kaarslicht buiten de camper, het is hier heerlijk zwoel zomerweer. We gaan proberen om dit weertje mee te nemen naar Nederland, het is zo heerlijk!

Morgen meer, dikke zoenen van ons!

Jeroen en Myriam

Jolanda

Kom maar op met dat mooie weer want hier is het herfst. Maar de voorspellingen voor als jullie terugkomen zien er goed uit dus kunnen jullie dan het vakantiegevoel wat makkelijker vasthouden! Dikke zoen!

mam

wat hebben jullie een prachtige vkantie,die watervallen zijn in het echt zeker zo mooi als op de kiekjes een heeeeeeele dikke knuffel mam

Inkie

Hoi lieve luitjes, helaas eind bijna in zicht. Kan niet wachten met verhalen en jullie enthousiasme zien tijdens het vertellen.
Kom veilig thuis en alvast een goede vlucht.
Tot snel.
Dikke knuffel xx

Lígia Berkhout

Wat een ervaring allemaal! Heerlijk....
Fijn reis back en geniet nog....
dikke kus van ons.