USA-post.reismee.nl

Las Vegas en Death Valley

Gisteren lekker uitgeslapen, want op de strip is het pas gezellig vanaf de late middag. Dus lekker bij en in het zwembad gelegen en lekker gelunched op de camping. Om een uur of 6 een taxi naar het Bellagio besteld, in het midden van de strip.

We wilden eerst de andere kant opgaan dan gisteren, maar het was zooooo leuk dat we toch weer dezelfde kant op zijn gegaan. Via een supergezellig straatje zijn we vie de Linq bij de High Roller uitgekomen. Dat is het hoogste reuzenrad ter wereld, 550 feet, da's 167,64 meter hoog! En daar zijn we dan ook ingegaan, wat een enorm mooi uitzicht over Las Vegas!

Dit was echt ons "hoogtepunt".

Vandaagverder gereden naar Death Valley, we zitten nu midden in de woestijn. Er groeit bijna niets meer en de temperatuur is vanmiddag opgelopen tot 43,3 graden! Prachtige bergen en zandpartijen. We zitten op een RV-resort in Furnace Creek, hebben lekker gegeten en gedronken in een oergezellige saloon en het is nu (21.15 uur) nog steed 38 graden. Je snapt, de airco in de camper draait overuren en we kunnen het op 25 graden houden.

Het is hier 178 feet (54,25 meter) onder de zeespiegel, dus dit is ons echte "dieptepunt" van deze vakantie.

De avondwind lijkt op een föhn die recht op je gericht is, bloedheet, werkelijk een mooie ervaring!

Morgen gaan we richting Mammoth Lake, dat is weer hoog in de bergen. Amerika is een geweldig land en een geweldige ervaring van uitersten. Wij gaan nog heel veel genieten zolang we nog hier zijn!

Dikke zoenen van ons!

Anne-Fieke

Heerlijk hè, die warmte! ;-)

Jolanda

Je kunt wel zeggen dat het een gevarieerde reis is!
Geniet nog lekker van alles wat nog gaar komen. Dikke knuf!

Lígia Berkhout

Het is en blijft een indrukwekkend land!!! Veel plezier en geniet! Xxx

mam

wat hebben jullie een prachtige vakantie geniet er nog een paardagen van maar ik ben wel blij als ik jullie weer zie knuffel mam