USA-post.reismee.nl

Yosemite dag met Ira

Vanmorgen vroeg opgestaan want we hadden een excursie geboekt om de hele dag in Yosemite door te brengen. Om 8.15 werden we opgehaald door een oudere man in een busje met een berenmuts op genaamd Ira. We hadden eerst zoiets van, huh, wat moet dat worden vandaag maar het was helemaal geweldig.

In totaal zaten we met 2 Amerikanen, 2 Engelsen en wijzelf in het busje, van onze leeftijd en iets ouder en echt ons soort mensen, helemaal gezellie.

Ira heeft ongelooflijk veel stops gemaakt en heel veel info over Yosemite gegeven, heerlijke droge humor, dus helemaal ons ding. Enorm veel gezien en weer heeeeeeel veel mooie foto's gemaakt. Yosemite is een geweldig National Park en we zijn blij dat we hier morgen nog een dag zijn, er is nog zoveel moois te zien hier. Hij had ook de lunch bij zich die we onder prachtige bomen hebben genuttigd. Hij had nog een hele doos met stenen uit Yosemite mee waar hij prachtige verhalen over kon vertellen. Veel rotsen, weiden en watervallen gezien vandaag.

Ons hoogtepunt was de Yosemite Waterfall. Prachtig om te zien en Ira wist een geheime plek waar hij (Ira is een fotograaf, oh je zou eens moeten zien wat die man mooie foto's heeft gemaakt) ons heel mooi op de foto zou zetten, De andere 2 stellen gingen tot een bepaald punt mee, mooie foto gemaakt, maar hij merkte dat wij verder wilden. Dus wij met zijn drieën nog een stuk door over rotsen en daar heeft hij foto's van ons gemaakt, direct naast de waterval. GEWELDIG!!!!

We waren tot ons ondergoed nat, maar wat een beleving! Super, alsof je IN de waterval stond. DIt was echt een geweldige ervaring, ons woehoewaauw hoor je er nu nog, haha!

We waren pas om 20.30 weer bij onze camper en zijn dus meer dan 12 uur onderweg geweest vandaag top! Wij waren de laatsen die hij af moest zetten en we hebben hem nog lekker voor een drankje uitgenodig bij de camper. Hij heeft ons nog een mooie trail uitgelegd die we morgen gaan doen.

Nu lekker rozig bij de camper zitten en alweer heel veel zin in morgen!

Dikke zoenen maar weer van een heel voldane Myriam en Jeroen!

mam

wat ewen geweldige dag hebben jullie gehad