USA-post.reismee.nl

San Francisco dag 2

Vandaag onze tweede dag in San Francisco. Gisteren om 21.00 lekker gaan slapen en om 6.00 weer op. Kijk dan kun je er weer een dag tegen

Wink
. Vanmorgen lekker zonnetje, jas was wel nodig, want het zou maar zo'n 16 graden worden met een stevig windje, we voelen ons hier dus helemaal thuis.

Vanmorgen lopend naar Chinatown gegaan. Zo zit je in Amerika, zo zit je in China. Niet te geloven, Voelde me ineens erg groot, want kon zomaar over de meeste mensen heen kijken, leuke gewaarwording kan ik je zeggen. En druk!! Niet normaal, overal stalletjes met dim-sum enzo.

Daarna doorgelopen naar Pier 39 Fishermans Wharf. Daar liggen de zeehonden heerlijk te relaxen op vlonders in het water. Je hoort (en ruikt) ze al van verre. Daarna Pier 39 op, supertoeristisch, we dachten even in Disneyland beland te zijn, haha! Heel veel leuke winkeltjes en eetgelegenheden, van een pannenkoek tot een compleet diner. Uitzicht op Alcatraz en de zeehonden, wat wil een mens nog meer.

Heerlijk gelunched bij Bubba Gump Shrimp & Co, herken je het....?? De film Forrest Gump was de basis van dit restaurant. Alle uitspraken hingen er, bijvoorbeeld "life is a box of chocolate, you never know what your gonna get". De ober kwam ons zelfs een "examen" afnemen, we wisten alles, want meerdere keren gezien. Op tafel stonden 2 bordjes "Run Forrest run" en "Stop Forrest stop". Als je de ober nodig had flipte je het bordje om naar "stop" geweldig.

Daarna nog naar Aquarium of the Bay geweest. Daar kon je alle vissen, kwallen, haaien etc zien die in de baai van San Francisco te vinden zijn. Daarna zo moe op de benen dat we lekker een taxi naar het hotel hebben genomen.

Al met al weer een hele volle dag, we zijn lekker bekaf en rozig. Vandaag ook nog hondjes zien lopen en dan missen we onze kleine woefjes wel. Maar we weten dat ze het goed hebben bij Piet en Annette en dat we dus mogen genieten!

Morgen de camper ophalen en dan door naar Carmel, heel erg benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Dikke zoenen voor jullie allemaal!!!

Jolanda

Jullie weten de dagen wel vol te krijgen! Ga lekker door met het beschrijven van jullie belevenissen want het is heerlijk om zo met jullie mee te reizen! Vandaag begint de campertocht: spannend!!