USA-post.reismee.nl

Ophalen van de camper

Vandaag onze camper ophalen. Dat kon pas om 13.00 uur, dus we moesten de ochtend nog volmaken, en wat doe je dan....Lekker wandelen in San Francisco en maar weer eens naar de Starbucks, je kunt er werkelijk op elke straathoek wel eentje vinden!

Via de portier van het hotel hadden we een taxi besteld om naar Road Bear (de verhuurder van de camper) te gaan, 45 minuten rijden. Was via een familielid van hem en we dachten een simpele taxi te krijgen. Komen we buiten staat er een heuse limousine voor ons klaar, helemaal geweldig! Echt living the American dream, haha

Tongue Out

Toen de camper opgehaald, wow wat een enorm apparaat is dat. Zelfs met een slide (stuk buiten de caravan) om een riant bed tevoorschijn te toveren. Fonkelnieuw en zo mooi! Toen eerst flink wat boodschappen ingeslagen (eindelijk vers fruit en groente en bruin brood, jammie) en toen richting Carmel gegaan. Ik hebvandaag gereden, wilde zo graag eens voelen hoe dat rijdt en Jeroen vond het geen probleem. Flink in de file gestaan (hoezo niet druk in Amerika, haha). Om 19.00 op de camping aangekomen en achteruit ingeparkeerd op ons plekje... appeltje eitje

Wink
Supersteil omhoog gereden, was wel even spannend.

Morgen eind van de ochtend vertrekken i.v.m. de ochtendmist die hier altijd aanwezig is, we weten al wat we willen gaan zien, maar eens kijken of we dat allemaal gaan redden.

Dikke zoen, Myriam

Anne-Fieke

Heel herkenbaar dat v.d. camper ????. Wat heerlijk hè, zoveel ruimte in je mobiele huisje. En super stoer dat je zelf hebt gereden!
Veel plezier in Carmel. Clint Eastwood is daar ooit burgemeester geweest. En als je van golfen houdt: ze hebben daar een hele mooie golfbaan. ????