USA-post.reismee.nl

Van Malibu naar Needles plus rustdag

Gisterenzijn we rond 8.00 vertrokken uit Malibu voor de op een na langste trip van deze vakantie, 450 km dwars door Los Angeles en dan naar Needles.

Los Angeles was erg druk, zelfs voor een zondag, we waren al blij dat we hier niet op een werkdag reden. De wegen waren enorm slecht, veel hobbels en gaten en dat op een snelweg. Ons navigatiesysteem heeft ons hier mooi doorheen gebracht.

Eenmaal uit de bewoonde wereld een enorme snelweg en uitzichten, niet normaal, zo prachtig. We zitten ineens in een woestijnlandschap. Nog getankt bij een tankstation die door Indianen werd gerund, ja we zaten dan ook in de Mojave Desert. Geen bebouwing te vinden, prachtig. Foto's gemaakt vanuit de camper, want langs de snelweg mag je niet stoppen.

Eenmaal in Needles op zoek naar een supermarkt. Na een tijdje rondrijden en de weg vraen hebben we een mini-store gevonden. Konden we in ieder geval water en dergelijke kopen.

We staan op een prachtige plek aan de Colorado rivier met een eigen privé strand. Het is ineens 30+ en we moeten wennen aan de warmte, dat hadden we nog niet gehad. Dus goed insmeren en in de schaduw blijven is wel verstandig voor onze bleekscheethuidjes. Gisterenavond genoten van een prachtige sterrenhemel. We staan hier echt in niemandsland.

Foto's plaatsen gaat momenteel lastig door de supertrage internetverbinding. Zodra het weer mogelijk is zal ik meer plaatsen. Ook de whatsapp lukt momenteel niet en bellen ook niet, dat jullie dat even weten.

Vandaag een rustdag, wasje doen, boekje lezen en lekker relaxen. Jeroen heeft net een duik in de Colorado rivier genomen en zit er weer lekker fris bij

Laughing

Inkie

Heerlijk klinkt alles????. Lekker zonnetje en je alleen op de wereld wanen??????????????????????

Inkie

De vraagtekens waren leuke poppetjes/tekentjes :(. Niet doorgekomen dus....
Kus