USA-post.reismee.nl

Van Needles naar Sedona

Gisteren was een rustdag en die hebben we ook nodig gehadom alle indrukken van vandaag vast te leggen, ongelooflijk!

Om 8.00 vertrokken uit Needles waar het al zeker 30+ was op dat moment. We moesten nodig weer proviand inslaan en ik had op internet uitgezocht dat we datin Kingman (waar we langs zouden rijden) konden doen. Heerlijke supermarkt met gewone porties en ook kleine hoeveelheden, dus we kunnen er weer een week tegen, de koelkast in de camper is "huge"!

Daarna zo'n 60 mile over Route 66 gereden, geweldig! Wat een uitzichten, het landschap veranderde elke minuut. Woestijnlandschap met van die over de weg waaiende graspollen. Niet goed vast te leggen op foto/film, dus we hebben het in onze hersenpan opgeslagen, prachtig. Toen door naar Flagstaff en ineens veranderde de omgeving. Van woestijn naar groene dennenbomen en hoge bergen met sneeuwtoppen. En toen we eenmaal de afslag naar Sedona namen dachten we, och nog 23 mile, halfuurtje.

Nou nee dus. Dit had niemand ons kunnen voorspellen, een weg met giga veel haarspeldbochten waar we maar 15-20 mile konden (en mochten) rijden en een uitzichten, wow! Bij elke bocht was het oeh en ah. Jeroen reed dus ik kon het goed zien, hij moest zijn handjes aan het stuur houden. Morgen dezelfde route terug en dan rijd ik en kan hij alles goed zien.

Eerst bergen met groen en ineens zag de je rode rotsen waar Sedona zo beroemd om is, helemaal geweldig. De camping is supermooi, we staan lekker onder de bomen. Er is een riviertje bij "de Oak Creek", die hebben we vanmiddag nog bekeken en vanavond zijn we naar Sedona zelf geweest, heerlijk toeristisch. Winkeltje, terrasje enzo met uitzicht op de rode bergen. Ik zal zo wat foto's plaatsen, het internet doet het hier goed. Net lekker zalm gegeten in een restaurant met uitzicht op de bergen en direct lekker slapen. We liggen meestal rond 10 uur in bed en slapen dan zo'n 9 uur in één ruk door. Die hersenen van ons moeten heel wat verwerken.

Benieuwd wat de dag van morgen gaat brengen,

Dikke zoen, Myriam

Henk post

Wat geweldig! Leuk om te lezen. Veel plezier

Marjolein

Oh Myr, jullie zijn er nu al zo vol van en het wordt alleen maar nog mooier en overweldigend!!!! Af en toe even in je arm knijpen, zo van " JAA, we staan hier echt". Vind t echt zo fijn dat jullie zo genieten! Xxx

Jolanda

Wat is reizen leuk hé!!!!!!

Myriam

Mar, we knijpen ons te pletter, haha. Elke keer zeggen we weer tegen elkaar "kijk nu waar we zijn, we zijn er echt, absorberen die indrukken". Goed dat ik het elke dag opschrijf want anders ben je na de vakantie de helft alweer vergeten. Wij genieten!

En Jootje, reizen is superleuk en dit is een hele nieuwe manier voor ons