USA-post.reismee.nl

Van Sedona naar de Grand Canyon

Van Sedona naar de Grand Canyon

Vandaag een heel geweldige dag gehad. Vanmorgen werden we opgehaald voor een off-road jeep-tour in de “red mountains of Sedona”. De bodem en bergen zijn prachtig rood gekleurd. We hadden gisteren in het stadje al wat gezien, maar dit overtrof alle verwachtingen….wat was dit mooi!! Heb Jeroen echt even moeten vragen om me te knijpen….au….ja hoor, we zijn er echt, haha!

Superveel mooie foto’s gemaakt, ik zal er een paar plaatsen. De camper stond nog op de camping en rond 12 uur zijn we vertrokken richting Grand Canyon. Je verwacht dan toch bergen te zien, maar het is natuurlijk een kloof en geen berg. We hadden werkelijk geen idee wat we moesten verwachten. De wegen en het landschap werden steeds vlakker. Op een gegeven moment moesten we zelfs het Nationale Park in want onze camping ligt dus direct aan de South Rim, dus tegen de Grand Canyon aan. Een camping tussen de bomen met superplekken, je rijdt er zo in en uit, het wordt steeds makkelijker J.

Na wat gegeten te hebben zijn we naar het visitor center gelopen, 10 minuutjes verderop. Daar twee prachtige rangerhoeden gekocht om ons tegen de zon te beschermen en daarna doorgelopen naar de kloof. Wat een uitzicht!!! Spectaculair en zo enorm groot, het is gewoon niet goed vast te leggen op een foto, wat is moeder natuur toch mooi.

Morgen nog een hele dag Grand Canyon voor de boeg, we hebben er zin in.

Dit was wel een heel geweldige dag, we bouwen het goed op want het wordt steeds mooier. Wij genieten met volle teugen.

Dikke zoenen van ons

P.s. foto's plaatsen lukt hier niet helaa, te traag internet. Die houden jullie nog tegoed.

Anne-Fieke

Hee lieve allebei,

Wat geweldig dat jullie zo genieten! Heel herkenbaar ;-)
Als we jullie verhalen lezen brengt dat weer mooie herinneringen aan ons eigen reis 2 jaar geleden. Antilope Canyon ligt nog op jullie te wachten Ben zó benieuwd hoe jullie dat gaan vinden.
Veel liefs,

Fiek

Jolanda

Klinkt geweldig! Ben verder niet jaloers hoor
Nou ja, een beetje... Hi hi!
Ben benieuwd naar de foto's!!