USA-post.reismee.nl

Grand Canyon

Vanmorgen om 6.30 op, jawel het is vakantie!!!! De reden was bijzonder, we gingen met een helikopter over de Grand Canyon vliegen. Wat een ervaring!! Dat vergeten we nooit meer. Nog een prachtige foto aangeschaft waar we voor de helikopter staan, helemaal top!

We waren er met de camper naartoe gereden, dus na deze geweldige ervaring weer terug naar de camping en een lekker ontbijtje gemaakt en even een paar uur gerelaxed, hadden we even nodig.

Het was hier vannacht trouwens best koud, dus vanavond een extra deken erbij, die hebben we gelukkig. Vanmiddag zijn we een hike gaan lopen, 260 meter afdalen, de Grand Canyon in, spectaculair!

We wilden nog verder zakken maar werden overvallen door een thunderstorm (giga onweersbui dus). Was best eng en spannend. Ineens begon het toch te waaien, dus wij tegen de bergwand aan gaan staan. Daarna een enorme regenbui, maar als echte Hollander hebben wij natuurlijk altijd een paraplu mee, die ik zoals gewoonlijk moeilijk op kon houden, wat een wind. Toen de terugtocht ondernomen. Het zand vloog ons om de oren! De aangeschafte stokken hebben ons goed geholpen. Menig jong ding was meer buiten adem dan wij, haha!

Al met al vandaag heel veel prachtige foto’s genomen, het gaat nog heel moeilijk worden om daar een keuze uit te maken, maar dat zien we later wel.

Nog een dag hier zou geen straf zijn, we zouden graag nog eens de Canyon in willen lopen.

Maar morgen gaan we richting Page dus ook heel veel zin in!

Groetjes, Myriam

P.s. plaatsen van foto’s lukt hier niet, dus hebben jullie nog tegoed. Ze zijn mooi hoor!!

Inkie

Ja van die bui kunnen wij meepraten. Wij mochten toen niet meer verder..ben heel benieuwd naar de foto's, vanuit de lucht hebben wij niet gezien.
Lieve schatten wat een hoop moois op de wereld hè! Lekker blijven genieten en voorzichtig doen, niet te hard rijden haha.
Xx

Myriam

Inkie, je kent ons hé, we houden ons strikt aan de regels, haha!