USA-post.reismee.nl

van de Grand Canyon naar Page

Vanochtend met pijn in het hart vertrokken van de Grand Canyon, we hadden hier best langer willen blijven om nog wat mooie tochten te maken. Maar onderweg naar Page hebben we een tour door Monument Valley gemaakt, en wow wat is het daar mooi. De grond is overal zalmroze en wat een blauwe luchten!!

Nou ja, tot we op de camping waren....er is een thunder storm voorspeld, haha, het zit ons niet mee. Hopelijk vannacht veel regen en morgen gaan we Antelope Canyon bezichtigen. Duim even voor ons dat het dan droog is, want we willen dit zooooo graag zien.

Fiek, jij vond de campsite zozo, maar dit is de mooiste campsite die wij tot nu toe hebben gehad. Het is hier heel anders dan in Europa op de camping, een douche is daar heel normaal, maar omdat hier van die joekels van campers staan gaan ze er vaak vanuit dqat je daar een douche in neemt (wat wij nu dus ook regelmatig doen). Nu zitten weop een camping met douches. Ook een wasserette, yeah! Dus alle vieze zooi, inclusief beddengoed ligt nu in de wasmachine. Vanavond weer een fris bedje, kijk daar word ik vrolijk van. En een "indoor pool", een lekker binnenzwembad en daar gaan we straks lekker een plons nemen.

Heb weer mooie foto's onderweg gemaakt en de internetverbinding is hier super, dus ook foto's van de afgelopen dagen geplaatst, zijn jullie weer helemaal bij.

Wij genieten nog steeds met volle teugen. Het weer blijft tussen de 15 en 20 graden hangen met veel bewolking. Tja, je kunt alles regelen behalve moeder natuur, dus wij schikken ons erin. Decamper heeft verwarming én airco, dus wij kunnen alle kanten heen.

Ga snel wat foto's van vandaag plaatsen. Heb echt het idee dat we al weeeeeken weg zijn en dat we de hondjes al maaaaaanden niet hebben gezien. Oh wat ga ik die knuffelen als we weer thuis zijn :-) Als die twee erbij waren dan was het 200% perfect.

Dikke zoen, Myriam

Anne-Fieke

Hee lieve allebei,

Wat een leuk idee dat jullie op dezelfde camping zitten als wij 2 jaar geleden ( alleen was het voor ons ietsje warmer: 40 graden!, maar wij zaten er in juni).
We hopen zo dat het droog is en de zon schijnt wanneer jullie Antelope Canyon gaan bezoeken. Het is een adembenemende ervaring. Geniet ervan en we kijken weer uit naar de mooie foto's!