USA-post.reismee.nl

van Page naar Bryce Canyon

Vannacht heeft het geplenst en vanmorgen was het dik bewolkt en 15 graden, brrrrr. De tour door Antelope Canyon stond gepland en we waren bang dat we geen mooie foto's zouden kunnen nemen. Maar de gids gaf ons aan dat het niets uitmaakte wat het weer was, de foto's zouden super worden.

En gelijk had ze, wat was dit prachtig. En druk, er stonden heel veel jeeps voor de canyon toen we aankwamen en het was dringen geblazen. Wel heel goed geregeld en de gids gaf ons goed aan waar je de mooiste plaatjes kon schieten, Heb 300 (!) foto's en een eerste selectie gemaakt en zal proberen zo wat te plaatsen. Hoop dat het internet hier in Bryce snel genoeg is,

Fiek, wat een prachtige Canyon, nu we het in het echt hebben gezien snappen we waarom jullie het zooooo mooi vonden. Prachtig dat we dit nu ook hebben gezien.

Na deze prachtige tour begon het weer te regenen en zijn we richting Bryce Canyon gereden. Het weer werd steeds slechter en we zijn hier in de stromende regen gearriveerd en moesten de camper ook nog tussen de bomen achteruit inparkeren. En dat is gelukt!!

Vandaag wordt het hier niets meer, maar morgenochtend gaan we een trail lopen. Want we zijn hier nu en al moet het in de regen, wij willen Bryce Canyon zien, De camper kunnen we stallen op een parkeerplaats endan een shuttle het park in nemen, we zijn weer heel benieuwd.

Het weer wordt volgens de dame achter de receptie vanaf maandag beter, da's mooi. Vannacht trouwens nachtvorst, dus lekker dicht tegen elkaar aan liggen en extra dekbed er weer op

Wink

Ondanks de regen is het hier geweldig, die rode grond gaan we straks enorm missen, ongelooflijk mooi. Wat kan een mens in een paar weken een enorme hoop indrukken meemaken. Het is echt overweldigend allemaal en we mogen lekker nog 10 dagen!

Dikke zoen, Myriam

Jolanda

Fijn dat jullie ondanks de regen toch genieten.
En ik zie op de geweldige foto's dat Jeroen heel dapper toch zijn kortere broek aan heeft. Bikkel!

Lígia Berkhout

Veel plezier nog...weer of geen weer gewoon genieten! Xxx