USA-post.reismee.nl

van Bryce Canyon naar Zion Canyon

Vanmorgen werd ik om 7.00 wakker en zag zon! Snel Jeroen wakker gemaakt, ontbijtje gedaan en op weg naarBryce Canyon. Wat was dat weer adembenemend mooi, tranen in mijn ogen !!! Elke keer als we denken dat we alles nu wel gezien hebben wordt het weer mooier. We hebben twee trails gecombineerd en zo'n 4 uur gelopen, helemaal geweldig. Weer zo'n 300 foto's gemaakt, want je wil niets missen, oh wat is dit weer prachtig. Moedertje natuur kan er wat van hoor! En het was wel kil (rond de 13 graden) maar droog en af en toe een zonnetje, wat wil een mens nog meer

Smile
. Dit loopt beter dan met 30 graden, mijn zussie heeft gelijk!

Lekker gelunched in Ruby's Inn (klinkt wel lekker toch) en door naar Zion Canyon. Onderweg overvallen door een sneeuwbui (echt waar!) en een fikse regenbui endaarna met de zon en een lekker aangename temperatuur aangekomen in Zion. We zijn met decamper dwars door het National Park gereden, weer een andere omgeving en weer supermooi. Onze hersenen kunnen het allemaal bijna niet meer bevatten. Morgen gaan we hier een trail lopen, dat worden weer vele foto's, haha!

Vanavond lekker bij de camper gebleven en voor het eerste een vuurtje kunnen maken waarop we lekker een vleesje konden klaarmaken. Eerder mocht dat niet wegens brandgevaar, We staan tussen twee bergpartijen in, echt weer een droomplekje. We blijven hier twee nachten dus kunnen we morgen lekker rustig aan doen! Nog leuk contact gehad met onze buurtje. Amerikanen die met een T@b onderweg zijn (dat is een superklein caravannetje). Echt niet alles is hier groot hoor.

Direct lekker slapen en we hebben nu al weer zin in morgen!

Dikke zoen, mYRIAM

Reacties

Reacties

Anne-Fieke

Te gek!

Annette

Klink echt helemaal geweldig.

Lígia Berkhout

Het blijft indrukwekkend!!! Geniet!!!

Jolanda

Oh, zou zo mee willen wandelen.
En alweer 300 foto's? Ai, hoe gaan jullie daar straks uit kiezen.
Of gaan jullie van elke dag 1 fotoalbum maken?
Ha ha! Ik wil ze in ieder geval allemaal zien!

mam

Al veel berichtjes geprobeerd te sturen maar mislukt. Maar Jolanda is er nu dus moet het deze keer goed gaan.

Reactie op voorgaande verhalen:
Helikoptervlucht zou ik ook wel willen. Lijkt mij fantastisch!
Ook in die jeep had ik wel willen zitten. En ja, eigenlijk zou ik alles wel mee willen beleven!
Wat maken jullie een prachtige reis. En de foto's zijn ook al zo mooi!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!