USA-post.reismee.nl

Zion Canyon

Ok, vandaag geen 300 foto's maar slechts 50, haha. We hadden het dan ook veel te druk om meer foto's te kunnen maken. De zon scheen vanmorgen en het zou zo rond de 24 graden worden, de temperatuur begint weer lekker op te lopen.

Vandaag een trail gelopen in Zion Canyon waarbij we 259 meter omhoog zijn gelopen. Nou ja lopen, klimmen en klauteren. Eerst heel veel zigzag paadjes en stukken waarbij je langs de rand van de afgrond liep waarbij je je werkelijk omhoog moest hijsen via kettingen die aan de muur waren bevestigd. Daarna hindernissen waarbij je echt goed moest uitpuzzelen hoe we daar weer overheen moesten komen. Helemaal geweldig dus. We waren goed voorbereid, veel water, broodjes, hoeden, zoets en zouts, fruit mee om deze barre tocht te kunnen overleven. Achteraf beseffen we ons dat er alleen maar jonkies liepen, de "ouderen" doen het beginnetje en gaan dan beneden zitten genieten. Ja, maar wij niet hoor, wij zijn nog fris en fruitig dus dat kunnen we best, haha!

Na 4,5 uur waren we weer beneden in het dal met knikkende kniën en bibberende kuiten, wat een avontuur. We zijn trots op onszelf! Alleen moet je ons nu niet de camper uit zien komen, wow, wat een spierpijn, haha!

Daarom onzelf net getrakteerd op een lekker etentje, dat hadden we wel verdiend vonden we zelf. Nu staat de vuurkorf weer aan, helemaal gezellig. Morgenochtend lekker rustig aan en dan gaan we door naar Las Vegas. Het kan maar niet op, soms net alsof we dromen.

Ga zo een paar foto's plaatsen, dan kunnen jullie zien waar we geweest zijn.

Dikke zoen, Myriam (en ook van Jeroen natuurlijk)

Lígia Berkhout

Geniet er veel van lieverd's! Dikke zoen...

Inkie

heerlijjk om zo mee te genieten !
Niet teveel gokken he in Las Vegas :)
knuffel

Jolanda

Zo, pittige tocht. Maar die zijn vaak wel het leukst!